Prośba o wypełnienie ankiety – pomoc w badaniu do pracy magi

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Prośba o wypełnienie ankiety – pomoc w badaniu do pracy magi

Postprzez joa.sz » 26 maja 2013, o 16:38

Witam wszystkich,
jestem studentką V roku psychologii i piszę pracę magisterską o bliskich związkach osób, które doświadczyły różnego rodzaju przemocy – przemocy fizycznej, seksualnej, emocjonalnej (psychicznej).
Osoby, które mają takie doświadczenia i znajdują się obecnie w stałym związku – bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Ankieta nie jest zbyt długa i wypełnienie jej nie zajmie dużo czasu. Badanie jest w pełni anonimowe i zostanie wykorzystane wyłącznie do mojej pracy magisterskiej.

link do ankiety: http://moje-ankiety.pl/respond-46992.html

Z góry bardzo dziękuję za pomoc! :)
joa.sz
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 16:36

Re: Prośba o wypełnienie ankiety – pomoc w badaniu do pracy

Postprzez 456 » 27 maja 2013, o 14:11

Proszę bardzo. Ciekawa ta ankieta.


"Czerwienią róż i w zapachu lilii kołysani - żeglujemy przed siebie. Niby niewidzialni, niby zakochani..."
456
Kobietka Expert
 
Posty: 3949
Dołączył(a): 8 sty 2013, o 11:05
Lokalizacja: Między Piekłem a Niebem

Re: Prośba o wypełnienie ankiety – pomoc w badaniu do pracy

Postprzez maaagnoliaaa » 28 maja 2013, o 07:27

Jestem ciekawa jakie wyniki końcowe będą tej ankiety;)
maaagnoliaaa
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 11
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 12:51

Re: Prośba o wypełnienie ankiety – pomoc w badaniu do pracy

Postprzez Paula_s22 » 28 maja 2013, o 12:59

Szkoda ze nie ma wiecej pytan o negatywy uwazam ze sa osoby ktore byly w tym dlugo ale postanowily odejsc skonczyc z tym skoro uciekaja do pomocy (tak jak bylo to w pytaniach). No ale mam nadzieje ze pomoglam
Avatar użytkownika
Paula_s22
Miła Kobietka
 
Posty: 73