Totalny brak życia osobistego

Życiowy dział, nasze sprawy i problemy dnia codziennego.

Totalny brak życia osobistego

Postprzez Karoluuś » 28 cze 2014, o 22:26

Hej! :)
Trochę się pożalę :( (przepraszam!), no i poproszę o radę.
Moim problemem - właściwie od dawna - jest totalny brak życia osobistego. Nie jestem jakąś "przylepą", która musi cały czas być między ludźmi, ale człowiek jest przecież "zwierzątkiem stadnym" i niestety brakuje mi jakiegoś kontaktu z innymi.
Nie mam przyjaciół, faceta - to drugie "uwiera" mnie najbardziej :(
Praktycznie to nie mam nawet z kim wyjść na przysłowiowe piwo, z kim pojechać na weekend, a - jako że jestem studentką i akurat nie potrzebuję szukać pracy na wakacje - mam przed sobą 3 miesiące nudy (poza pisaniem pracy licencjackiej, ale przecież cały czas nie będę pisać).
Pewnie powodem braku przyjaciół jest to, że jestem trochę pedantką i kujonicą, ale studiuję dwa kierunki i naprawdę zależy mi na dobrych wynikach. Ostatnio nawet jedna dziewczyna z mojej grupy powiedziała: "ona jest tak nudna, jak te ustawy, które ciągle czyta". Usłyszałam to przez przypadek, dziewczyna zrobiła się czerwona. Nie przepadam za nią, nie mam o niej zbyt wysokiego mniemania (mam powody), ale jednak zrobiło mi się przykro, pewnie dlatego, że wiem, że to prawda. Kiedyś udzielałam się politycznie i nie było tak źle, integracje, imprezy, spotkania przy piwie. Ale teraz, z racji innych poglądów, odeszłam i jestem już "politycznie zbędna", więc znajomi o mnie zapomnieli.
Jestem członkiem koła naukowego, ale spotkania raz na miesiąc to jednak nie jest wielkie zapełnienie życia osobistego.