Uciążliwe współżycie

Rozmowy o seksie i seksualności,o naszych pragnieniach, fantazjach erotycznych. Jak zabezpieczyć się przed niechcianą ciążą? Te i inne tematy związane z seksem i antykoncepcją poruszamy tutaj.

Uciążliwe współżycie

Postprzez lovechocolate » 18 maja 2014, o 11:43

Wczoraj z chlopakiem „zabawilismy sie”. Juz podczas gry wstepnej gdy robil mi palcowke bolalo mnie wejscie do pochwy. A kiedy juz uprawialismy seks tez bardzo mnie bolalo i kiedy wpychal mocniej bardzo bolal mnie brzuch. Nic nie mowilam chlopakowi. Az w koncu uprawiajac seks stracilam przytomnosc. Co moze byc przyczyna tego wszystkiego? Wydaje mi sie ze mam sucha pochwe czy to moze byc cos z tym wspolnego? Jesli tak to jak ja „nawilzyc”?
lovechocolate
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 maja 2014, o 11:02

Re: uciążliwe współżycie

Postprzez Kris » 19 maja 2014, o 08:39

Nie znam się na dolegliwościach kobiet ale to jest bardzo nie pokojące że z pwoodu bólu aż straciłaś przytomność. Moim zdaniem powinnaś zgłosić się do lekarza a co do suchości to są na to różnego rodzaju nawilżacze. Niektóre nawet bardzo smaczne i ładnie pachną :D

Miłość odbiera rozum tym, co go posiadają,
a daje tym, co go nie mają.
Avatar użytkownika
Kris
Samiec
 
Posty: 2457
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 08:39

Re: uciążliwe współżycie

Postprzez Jamelia » 25 maja 2014, o 17:42

Może masz zapalenia jajników lub jednego, stąd bol przy stosunku...Ale jesli ból byl az tak mocny powinnas sie zgłosic jak najszybciej do lekarza.
A do nawilzania jest mnóstwo maści, nawet z durexa w markecie czy aptece kupisz.

Zawsze trzeba podejmować ryzyko.Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie...
Avatar użytkownika
Jamelia
Moderatorka
 
Posty: 3270
Dołączył(a): 6 sty 2013, o 14:47

Re: uciążliwe współżycie

Postprzez Adidasowa » 27 maja 2014, o 07:58