Czy to już alkoholizm?

Życiowy dział, nasze sprawy i problemy dnia codziennego.

Czy to już alkoholizm?

Postprzez Vicky » 25 lut 2016, o 00:05

Witam.Mam problem ze swoim mężczyzną ,który ostatnio często pije piwo ,praktycznie co dziennie i są to dwa trzy piwa czasami wiecej,często zdarza mu się picie do południa albo wczesnym popołudniem .Czy waszym zdaniem takie popijanie to normalne czy to już początki alkoholizmu? Mój mężczyzna z charakteru to dobry człowiek ,nigdy mnie nie skrzywdził ani złego słowa w moją stronę nie powiedział ale rani mnie tym popijaniem,pije do koszenia trawy, do rąbania drwa ,do wszystkiego co robi wokół domu ,mowi,że mu się lepiej pracuje no ale w pracy gdzie pracuje to nie pije a jak jedziemy gdzieś na jakieś koncerty lub inne imprezy to ja rozumiem wypic dwa trzy no nawet cztery piwa ale On już pije z 8 i zaczyna już w drodze na imprezę mi w samochodzie ,bo ja jestem kierowcą,to wyglada tak ja prowadzę On piję ,ja się denerwuję ,że piję to On pije dalej i więcej ,wtedy muszę go pilnować ,żeby przypadkiem czegoś głupiego nie zrobił .Dobry ma charakter ale moim zdaniem takie popijanie kilka razy w tygodniu to dla mnie nienormalne,kłócimy się o to ,bo mi się to nie podoba ,ciągle mi obiecuje,że przestanie,że ostatni raz a na drugi dzien patrze a tu piwa lub wino jakieś. DZiewczyny co mam zrobić?czy to alkoholizm ?czy może przesadzam? Szczerze przeszkadza mi to,nie lubie rozmawiać i przebywać z ciagle podchmielonym facetem . Rani mnie to już .
Vicky
Jestem tu nowa :)
 
Posty: 3
Dołączył(a): 24 lut 2016, o 23:47

Re: Czy to już alkoholizm?

Postprzez Wiktoria » 25 lut 2016, o 02:48

Rozmawialas z nim na ten temat? Mowilas mu ze Ci to przeszkadza? Wedlug mnie to troche przesada pic pare razy w tyg po pare piw. To raczej uzaleznienie od picia skoro mowi ze lepiej mu jest jak wypije...
Wiktoria
Miła Kobietka
 
Posty: 83
Dołączył(a): 26 paź 2014, o 07:28

Re: Czy to już alkoholizm?

Postprzez Kinga88 » 25 lut 2016, o 11:23