Odnowiona relacja z poprzednim szefem

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

Odnowiona relacja z poprzednim szefem

Postprzez gemma » 5 wrz 2012, o 02:11

Hej, mam nowy problem i proszę o radę.. Dosyć regularnie jeżdżę do Anglii ze względu na to, że mam tam całą najbliższą rodzinę. Jestem studentką, mam 20 lat. W grudniu ubiegłego roku, mój brat znalazł sobie pracę przy wykończeniówce sklepu i jego szef poprosił go, że jeśli miałby dodatkową osobę do umycia półek i towaru, to żeby mu ją podesłał. Brat pomyślał o mnie. Następnego dnia zaczęłam pracę. Był to nowo otwierający się sklep także pracy było na kilka dni. Nasze relacje były czysto "służbowe": szef- pracownik. Przyjechałam na wakacje na kilka miesięcy, chciałam zobaczyć jak wygląda ten sklep po ponad połowie roku, bo podobno sie zmienił, o czym powiedziała mi siostra. Akurat on był na serwisie. Kiedy mnie zobaczył, uśmiechnął się i beż żadnego zastanowienia, dał mi butelkę johniego walkera, jako prezent na przywitanie, ok.. Można taki podarunek zaakceptować tak po prostu jako od znajomego... Spytał się mnie, czy szukam nowej pracy, powiedziałam, że tak i w efekcie baaaaardzo mi pomógł, bo dzięki niemu pracuję teraz na pełen etat. Ze względu na spotkania z innymi biznesmenami zaczęliśmy się spotykać coraz częściej, naturalnie wymieniliśmy się numerami telefonów itp. Do czego zmierzam?