PROBLEM - koleżanka w pokoju a przyjazd chłopaka

Co zrobić w trudnych chwilach? Jak stworzyć udany związek? Co denerwuje nas w mężczyznach? Czy kobiety są z Wenus a faceci z Marsa? Na te i inne pytania możemy porozmawiać właśnie w tym dziale.

PROBLEM - koleżanka w pokoju a przyjazd chłopaka

Postprzez Mala__Di » 11 paź 2011, o 12:52

Witam,
mam taki mały problem, może niektórym wyda się on głupi. Nie studiuję w moim rodzinnym mieście, ale mam tam chłopaka. Do tej pory miałam pokój jednoosobowy, więc nie było kłopotu z jego przyjazdami. Jednak w tym roku zmieniłam mieszkanie i mieszkam w pokoju z koleżanką (którą zresztą znam od liceum).
Mój chłopak ma do mnie przyjechać w ten weekend (ona nie ma nic przeciwko) i teraz pytanie - jak ją poprosić, żeby na tą noc czy dwie przeniosła się do swojego chłopaka (który mieszka w tym samym mieszkaniu i ma pokój jednoosobowy), żebyśmy mogli pobyć trochę sami? Wiadomo o co chodzi ;) Ale głupio mi powiedzieć wprost, o co mi chodzi, bo ona jest z tych co z seksem czekają do ślubu... Trochę się boję czy się nie obrazi, że ją tak "wyrzucam" z pokoju czy coś.. Niby przed zamieszkaniem razem ustalałyśmy, że jak mój chłopak będzie przyjeżdżał, to ona się przeniesie do swojego, ale nie wiem czy ona to pamięta, to było jednak kilka miesięcy temu..
Co o tym sądzicie? Proszę o rady i opinie :)
Mala__Di
 

Re: PROBLEM - koleżanka w pokoju a przyjazd chłopaka

Postprzez ona90 » 11 paź 2011, o 19:33

wg mnie nie masz innego wyjscia jak z nia porozmawiac o tym;) zeby uniknac niemilej klotni czy czegokolwiek
ona90
 

Re: PROBLEM - koleżanka w pokoju a przyjazd chłopaka

Postprzez dzo » 11 paź 2011, o 20:14

dokładnie...

Mamy Ci pisać jak masz konstruować zdania czy jak ?

Po prostu mówisz jak jest i po sprawie... nie widzę problemu i sensu zakładania do tego nowego wątku
dzo
 

Re: PROBLEM - koleżanka w pokoju a przyjazd chłopaka

Postprzez kasiaWEB » 12 paź 2011, o 10:35

Jak się tak dobrze znacie to powinnaś jej powiedzieć...

kasiaWEB